Fina presenter!

Min stora syster kom förbi en jätte snabbis förut och lämnade igen våran resväska och sedan så hade hon med sig presenter till oss , jag fick jätte fina jeans och en tröja, Oliver fick levis jeans och en levis skjorta sedan så fick han 2 stora nallar och sist men inte minst Joel, han fick ett par skit fula solbrillor ;-P

Tack så mycket :-)
Måste testa dom nya kläderna sedan också.

När syster kom hit så höll jag på med lasange och sallad till middag, Joel kom sedan hem runt 17.30 och då käkade vi lite och sedan så stack han till jobbet igen.
Oliver sover för natten sedan 30 min .
Thea sover.
Joel jobbar till 21.30-22.00 ungefär och jag sitter i min ensamhet och väntar på paradise hotel.

Pratade med min mamma förut också och dom hade köpt med sig något till oss ifrån Thailand och ville att vi skulle komma ikväll men Oliver var så trött stackarn så vi ska åka till dom imorgon ist.

Och efter det besöket så blir det middag hos svärmor och då kommer Erika och James , som vi längtat :-)

Nu ska jag kika runt här på internet ifall det finns något bra att se kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0