Blir nog fullt upp i veckan!

Inatt så kom min familj hem ifrån Thailand så idag kommer min stora syster över på lite kaffe.
Sedan så får vi se när vi ska hälsa på mina föräldrar.

Imorgon så kommer Olivers faster Erika hem i 1 vecka med hennes kille James.
Äntligen så får man träffa dom igen.
Undra om Oliver känner igen henne.
Nu får hon ta och flytta hem till Sverige snart tycker jag :-)

Blir middag hemma hos svärmor imorgon iaf tillsammans med James och Erika.
Sedan så ska vi försöka umgås så mycket som möjligt med Erika och James medans dom är här.
Erika ville att vi skulle åka lite slalom när dom är här så hoppas kylan lägger sig lite innan dom åker hem,
vägrar åka när det är över 20 - grader ute.

Nej nu ska jag leka med mitt hjärta här hemma sedan ska jag städa lite.
Uppdaterar senare kanske!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0