Sista veckan utav min semester!

Ser att jag har en del trogna läsare varje dag trots att jag är så dålig på att uppdatera här.
Men jag lovar att jag ska försöka bli bättre :-)

Snart har jag haft semester i 3 veckor och det har varit underbart.
Vi har tagit det lungt tillsammans, varit i Cypern, varit till Ullared och shoppat.
Och denna helg åker jag,Erika,James och Joel till Tyskland.
Bra avslut på semestern :-)

Idag har jag bara städat och nu slappar jag en stund innan jag ska fortsätta igen.

I Ullared hittade jag massor utav saker, dock så skulle jag kunna ta med mig hela butiken hem,
men jag fick prioritera lite ;)
Blev mycket till Oliver, dagisprylar, presenter till födelsedag, födelsedags grejer, ytterkläder m.m
Och även lite till hemmet, joel och mig!
Så nu ska jag rensa ut lite kläder och leksaker ifrån Oliver och slänga ut på tradera !

Nej dax att fortsätta städa, har hela övervåningen kvar.

Bjuder på några bilder ifrån bröllopet som Frida hat fotat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0