Vart ska vi bo?

Nu har vi fått bud på våran lägenhet.
Men vart ska vi bo?
Jag vill gärna hitta ett fint hus direkt så man slipper flytta 2 gr.
För så roligt är det absolut inte att flytta.

Jag var inte bered på att vi skulle få det vi ville ha denna gång, så jag var inställd på att bo kvar.
På ett sätt hade det varit bäst då vi ska gifta oss i sommar, åka på bröllopsresa , jag börjar att arbeta m.m.
Då vill man gärna slippa flytta.
Men jag ska absolut inte klaga för det är ju givetvis roligt att vi fått bud.

Vi får se hur vi ska lösa detta på bästa sätt.


Imorgon så börjar jag att arbeta igen.
Ons-Lör.
Men det ska gå bra.
Sedan är det 1 vecka kvar och efter det så tänker jag vara ledig tills jag ska börja på riktigt.

Nu är våran diskmaskin fullt fungerande igen, tack och lov men dyrt blev det dock.
Och inte nog med diskmaskinen så började det lukta ifrån datorn igår kväll och laddningen slutade fungera:S
Ja vad ska man säga ,otur kanske?
Men som tur var det bara strömkabeln som gått sönder och en sådan kostar ( 800:- ) .
Tur att det inte var hela datorn, då hade jag satt mig ner och gråtit.
Blir såååå mycket utgifter direkt liksom.
Nu är allt detta fixat iaf och datorn har fått en ny sladd och mår lyckligtvis bra igen :-)

Joel är på jobbet förtfarande stackarn, förkyld är han med.
Oliver vill inte riktigt sova så han ligger och pratar i sängen.
Och jag sitter och kollar efter hus.

Ska fortsätta med mitt sökande nu !
Godkväll :-)

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

grattis till budet och lycka till med hussökandet:)

vad vill ni ha för hus?

kram

2010-04-14 @ 11:03:39
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0