Spontan resa!

I Söndags så åkte vi ut till birsta för att kika på skor åt Joel, han hittade inga så vi gick och tog en fika tillsammans ist.
När vi fikade så pratade vi om att åka bort vilket vi också gjorde :P
Redan samma dag runt 17.30 så åkte vi till Ullared för att shoppa loss :-)
Vi hyrde en liten lägenhet i Ullared, när vi kom fram så var alla 3 super trötta.
Kl: 02.50 var vi framme och kunde sova.
Dock så ville inte Oliver somna direkt så vi kom väl i säng efter kl 04.00.
Jag klev sedan upp kl 09.00 för att göra mig klar för shopping dagen.

Vi gick in runt 11.00 och Oliver vart trött ganska snabbt.
När han somnade i vagnen så passade Joel på att ta en lång promenad ute med honom
så fick jag gå runt ensam där inne och plocka ihop lite saker !

Vagnen vart full ganska snabbt och det blev MASSOR av kläder till Oliver , vilket jag är super glad för.
Även kläder till mig och Joel :-)
Passade på att köpa hem lite sängkläder m.m också.
Nu är vi några tusen fattigare men jag är jätte nöjd över alla grejer.
Man handlar ju för under halva priset mot för här hemma, så det blir ju så mycket mer grejer.

Nu ska jag packa upp allt och städa , sedan blir det till att handla mat.
Ons-Sön väntar jobb!


Här är lite bilder


 Mammas snygging!

 Joel påväg in och prova en kostym !

 Oliver leker lite i vagnen.



 Vagn parkering.

 Lite av shoppingen.

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

haha vad kul:)

var det mycket folk såhär tiders i ullared?

2010-04-06 @ 15:40:49
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0