Sista visningen!

Ja nu är det verkligen sista visningen, vi har sagt ifrån oss mer visningar.
Så om det inte sker något efter denna visning så kommer vi att bo kvar och renovera ett tag.

Dom har precis varit här och fixat diskmaskinen också.
Och det var ju ett par saker som gått sönder på den.
Det känns som denna faktura kommer bli dyr.
Men samtidigt är det värt det när man är så van att ha diskmaskinen.
Skönt att få tid över till annat än att diska.

Idag ska jag åka och kolla på lokalen också.
Ska bli roligt att få planera lite.
Sedan ska jag inhandla lakan till alla stolar.

Nu börjar det att närma sig ! :-)

Och snart åker jag till Barcelona också, jag är så NERVÖS.
Till att börja med så kommer jag att sakna Oliver sååååå mycket :-(
Och Joel såklart !
Sedan denna flygresa, blääää.
Jag är så jäkla rädd för att flyga.
Hoppas det kommer att gå bra.
Joel har ju varit mitt stöd innan men nu har jag ingen alls !


Nu ska jag fortsätta att städa.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker du ska sätta dej bredvid Kia så har du en bra tjej som stöd på flyget!!

Så jag är säker på att det kommer gå lika så bra!!



Ta en cider å en shot å surra uta ba tusan!!

2010-04-12 @ 15:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0