Nu väntar 5 dagars jobb.

Ons: Jobbar jag på jula.
Tors: Jobbar jag i Sollefteå med rexona.
Fre: Jobbar jag med rexona på city gross.
Lör: Jobbar jag på jula.
Sön: Jobbar jag på jula.

Mån: Ledig
Tis: Ledig

Sedan efter det blir det jobb med rexona igen i 4 dagar.


Nu är min brudklänning skickad :D Jag är sååååå förväntansfull.
Ska bli så roligt att få hem den och prova den.
Hoppas verkligen den passar.

Sedan ska vi passa på att åka ut till lokalen någon dag och kolla upp vad som finns och inte finns.
Mycket kvar att fixa men jag har legat på latsidan nu ett par veckor då jag inte orkat pga: jobb.
Men måste ta igen allt nu så snart som möjligt när jag är ledig.


Nu ska jag fixa innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0