Glad påsk!

Min underbara son sover nu efter en lång dag, pappa Joel är hemma hos grannen och jag ligger och kollar på unga mödrar som vanligt ;-)
Jag tycker att den serien är så bra.

Oliver har även fått 3 påskägg.
Han fick 2 filmer, 1 tröja och lite godis av mormor och morfar.
Sedan fick han 1 tröja och ett par byxor utav farmor.
Och av oss fick han en kyckling som pipper :P Den tyckte han om.
Vi ville inte ge honom godis då han fortfarande är liten.

Idag var vi ut till birsta och fixade 2 påskblommor och 1 present.
Vi köpte en varsin blomma till svärmor och min mamma.
Sedan en present åt Joels arbetskollega Anna som fyller år idag, vi är bjudna på smörgåstårta där imorgon.
Efter tårtan så ska vi på påskbord hemma hos mina föräldrar och det ska bli gott :-)

Vi blev bjudna på laxmackor och jordgubbar hemma hos grannen idag också.
Jag kommer snart rulla fram :P

Vilket otroligt skönt väder det har varit idag också.
Snart kanske våran kommer på riktigt ?


Nu ska jag fortsätta att kika på unga mödrar !


 Kolla vad liten han har varit ? Helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0