Ett till jobb....

Ja vad säger man?

Jag har fått ett till ansvar för ett event ,varje fre-lör, eventen kommer att ske i butiker som innan.
Fast detta är ett annat företag som hade rätt höga krav för detta arbete.
Man ska inte sälja något utan man ska bara vara butikens ansikte utåt.
Jag vart såklart superglad :-)
Och alla event jobb ger väldigt bra betalt. Det är ju alltid tacksamt måste jag säga.

På Måndag mellan 10.00-15.00 så är jag på utbildning i Gävle för detta jobb.
Sedan åker vi till Stockholm direkt :-)
Känns roligt.


Detta har jag åstakommit under mina år:

Pema Arbetskraft: Pågående event i butik.

BSP: Event, knorr fond du chef 5 veckor och rexona for men i 3 veckor.

Flash : Timanställning. Kassaarbete och butiksarbete.

Jula :Fast anställd 50%. Kassaarbete och butiksarbete.

Fibona Group: Eventjobb, servera jokk bärdryck i butiker.

Bik Bok:
Timanställning. Butiksmedarbetare. 

 

Siba: Timanställning. Kassaarbete.

Eventpersonal: Uppdragsbeställningar. Visar upp produkter i butiker.

Remarkabel,: Uppdragsbeställningar. Kontrollerar butikens ID-kontroller vid köp av spel, öl och tobak.

Max: Timanställning. Kassaarbete, sortera varor och göra hamburgare m.m.

Knaust: Timanställning. Frukostvärdina, diska, göra frukostbuffe m.m.

First Hotell: Timanställning. Frukostvärdina, diska, göra frukostbuffe m.m.

ElgigantenTimanställning. Säljare för viasat.

Rentav Fastanställd 100%. Byggstädning, flyttstädning,kontorstädning och butiksstädning.

Norrlands miljövårdTimanställning. Kontorstädning på olika platser i patrull.

Rusta Skolpraktik. Kassa och butiksarbete.

Tranviken: Visstidsanställning. Kassa, städa, servera och göra

Visstidsanställning. Kassa, städa, servera och göra mackor m.m

Sidsjöbacken: Timanställning. Kassa, städa, servera och göra mackor och dyligt.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0