Bor kvar!

Efter många om och men igår så beslutade vi att ställa in mötet med dom nya köparna på vårat radhus.
Vi kände oss inte redo att skriva kontrakt och flytta.
Redan efter våran mäklares 3 mån gått ut så hade vi bestämt oss för att bo kvar.
Hennes tid gick ut i feb men fortsatt lite smått ändå.
Sedan sa jag upp allt med mäklarhuset den 3 April så vi slapp fler visningar , men då hade 2 par redan skrivit upp sig på visning.
Och då blir det ju bud såklart bara för att vi inte alls är redo att flytta.

Joel kom hem på lunch igår vid 1 tiden och vi satt och pratade fram och tillbaka om att sälja.
Mötet skulle vara kl 15.00 , försäljningen av lägenheten kunde spräcka våra bröllopsplaner,
plus att vi skulle stressa oss in i ett nytt boende.
Samtidigt vill man ju inte betala så mycket för ingenting.
Men vi bestämde oss att bo kvar och mäklaren blev ju inte överlycklig.

Men jag är lycklig och Joel med.
Oliver känner ju även en stor trygghet här.
Det som är huvudsaken.
Plus att alla planer kommer bli som planerat :-)
Oliver fick ju även dagis plats här på gatan och mer perfekt kan det ju inte bli.

Jag känner mig väldigt lättad måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: mli

Skönt att höra att det löste sig!! :)



Blir nog bra det där!

2010-04-21 @ 20:15:13
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0