Tv kväll!

Har tvättstugan fram till kl 23 ikväll och under tiden så ska jag kolla på idol och
andra avenyn :-)
Fattar inte att det kan bli så mycket tvätt på 3 personer??
Tvättade senast i fredas och sedan har jag tagit lite tvätt här hemma under tiden också.
Men ändå hade vi 2 säckar nu?
Det är ju bara 4 dagar.
Helt otroligt tycker jag iaf.

Vad händer imorgon då? Inte så mycket mer än vad som har hänt idag.
Fortsätta städa lite, slappa , gå promenad och kanske gå och hälsa på min farmor också.

Torsdag: Begravning på Alnö :*/ Sedan flyttar min lillasyster in här tills ännu nästa helg , då mina föräldrar åker bort.

Fredag: Ja får se vad dagen bjuder på. Kanske bio med Joel? :-)

Skönt att inte ha så mycket planerat och bara ta dagen som den kommer också.

 Ska börjas i tid!!


Kommentarer
Postat av: karla

jaa hoppas den är bra som den första =)

2009-09-23 @ 10:33:56
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0