Trött?!?!?!

Svar JA.
När Brorsan till Freja åkte så vart hon super ledsen.
Men det har gått bra sålänge hon har haft oss eller Thea i närheten.
Johan sov ju här uppe med henne hela helgen och då gick det ju kalas bra.
Men nu inatt när han inte sov här så fick Thea vara uppe med henne ist, men Thea
har lessnat på henne så hon hoppar upp i soffan och sover där vilket gör att Freja GRINAR hela
nätterna nästan !!
Så 01.14 inatt så väckte hon Oliver men efter nappen så somnade han om igen.
Sedan försökte jag sova igen men hon bara skrek.
Så då fick jag gå upp till och från hela natten för att få ner Thea ifrån soffan.
Oliver sover fortfarande men jag kunde inte lyssna på detta längre så jag klev upp.
Älskar verkligen djur men jag kan ju inte förneka att det är jobbigt i början.
Och ibland annars också såklart.
Så är det väl med allt men jag tycker fortfarande att det har varit lättare att skaffa barn än att skaffa
hund.
Varför har vi inte dom nere?
För att hon har hennes " bajs och kiss ställe" uppe och för att vi har målat nere och vill inte att hon trampar i det.
Men hon levereras ju på Fredag så det ska nog gå bra.

Nu sitter jag och äter lite fulkornsflingor med banan och väntar på att mitt hjärta ska vakna för dagen.
Sedan ska vi ju babysimma igen :-)
5 gr kvar ,  det går så snabbt när man har roligt.
Sedan ska jag fixa med några ärenden.

Fortsatt trevlig Måndag!




Kommentarer
Postat av: karla

mycket fint bild!

2009-09-14 @ 10:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0