Storlek?!

Gick runt på ikea lite nyligen och hittade jätte fina overaller, men vilken strl ska man köpa?:S
Jag vill ju att han ska kunna ha den hela vintern förhoppningsvis.
Man vet ju inte hur mkt han kommer att växa heller.
Nu pendlar han mellan 68-74.

Hittade iaf 3 par skor, 1 par till Joel och 2 par till mig.
700:- som hittat :-)
Och sedan så fick det bli 3 tröjor ,1 par leggings , 1 par örhängen , ett armband och ett halsband till mig själv.
När jag är ute och handlar så brukar det alltid bli till lilleman, till hemmet eller till min kära sambo.
Men jag behöver verkligen både skor och kläder så nu passade jag på :-)
Nu är det färdig shoppat av min lön för nu ska jag lägga undan lite pengar.
Det får bli matvaror men inget annat.

Oliver sover och jag väntar in Joel som jobbar lite.

Godnatt alla!!

Kommentarer
Postat av: ruby och milo

jag kommer köra på strl 80.. heller lite stort än litet tycker jag. Milo har allt ifrån strl 68-80. Storlekarna är så konstiga tycker jag. vissa 74or är på tok försmå medan vissa 68or är stora och vissa 80 sitter som en smäck:P

2009-09-07 @ 21:32:40
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0