Storhandlat!

Så nu är det klart, att mat ska vara så dyrt.
Nu är kylen och frysen full iaf.
Skönt säger jag bara.
Och Oliver har massor av blöjor så nu kanske man slipper det också på ett tag.

Idag ska jag tvätta , gud så tråkigt , men det måste ju göras det med.
Fattar fortfarande inte att det kan bli så mycket tvätt på så kort stund.

Tror jag ska gå ut och kika om det är ledigt redan nu , så kanske man slipper tvätta så sent ikväll.

När jag kollade på 1 av bilderna ifrån Ullared så ser jag att en av Olivers leksaker inte finns här hemma.
Så Johan som städade hade nog inte lagt märke till pyramiden i stugan.
Typiskt, Oliver skulle nog ha gillat den.
Men inte värt att hänga upp sig på det, jag får köpa en ny liknande pyramid.

Mitt huvud är tomt på ord.
Så det får vara färdig skrivet här.
Goddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0