Nyvakna!

Nyligen vaknat fast vi har ätit lite frukost också tillsammans , Oliver och jag :-)
Snart så åker vi mot Jönköping för att mysa på hotell.
Härligt , härligt !!
Måste ta och packa ihop lite prylar först och främst.
Viktigast är att få med Olivers grejer.
Tur att man får låna barnsäng och sådära på hotellet.

Gud så gott det ska bli med en stor frukostbuffe imorgon :-)
Och sedan få shoppa hela långa dagen, me like ;-)
Nu ska massor av vinterprylar inhandlas, presenter till Olivers 1 års dag, julklappar m.m...!
Joel är verkligen underbar som fixar denna resa till oss.
Jag såg verkligen fram emot att åka men jag kunde inte åka det datum som några andra skulle åka,
sedan så skulle Karla med men då kunde inte hon heller.
Så då insåg jag att vi inte kommer åka nått.
Men inget att sura över tyckte jag.
Sedan så kom min älskade sambo och sa att han hade fixat resan och det blir nu idag :-)
Tack hjärtat du är underbar.

När Oliver vaknade och började krypa omkring på golvet så får han ett strykgärn i huvudet :-( Gud så rädd jag vart.
Det var ju avstängt, men det är ju tungt.
Han fick ett litet blåmärke i pannan men annars så gick det bra.
Man sitter ju helspänd hela dagarna nu när han har sådan fart.

Nej packa var det ju :-)

Trevlig helg allesammans.

Hejdå säger vi för några dagar.

Bild lånad!!


Kommentarer
Postat av: ruby och milo

åh vilken lyx:D

hoppas du hittar massa skoj! du får redovisa för bloggen sedan:)

2009-09-25 @ 14:59:47
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0