Ny på jobbet!

Första dagen på mitt nya jobb igår och det gick bra.
Älskar att hålla på med kläder.
Dock så känner jag mig sjuk idag :S Har jag blivit smittad av Joel ?!
Oliver har iaf blivit smittad igen :-( Så nu är han förkyld igen, fattar inte att han ska ha sådan otur.
Han har ju astma och dom säger att barn med astma blir lätt sjuka och det märks.
Hoppas det går över snabbt för lilleman bara.
Och hoppas jag slipper bli så sjuk nu när vi får besök idag tills på sön, sedan jobbar jag ju mina första dagar nu.
Idag är det samma tider , fast idag ska jag lyckas med stängningen själv.
Och imorgon med öppningen.
Gruvar mig lite , men det ska nog gå bra iaf.

Roligt att ha extra utöver sin normala tjänst på Jula också.
Gillar mitt jobb på jula jätte mycket, men jobbar 50 % där så då kan det vara roligt med lite extra också.
Klarar ju mig på jobbet på jula igentligen , men jag älskar att ha något att göra :-)
Därför väljer jag detta extra jobb också!
Älskar att ha många bollar i luften om man säger så då ! ^^

När jag var sjukskriven så höll jag på att avlida av tråkighet, ville SÅ gärna jobba men kunde inte
så då städade jag och fixade med annat varje dag ist för att ha något att göra.
Nu har jag ju Oliver och ett större hem, så nu finns det alltid något att göra på sin lediga tid vilket är jätte skönt.

Oliver sover fortfarande , vilket är bra så han blir frisk någongång.
Jag klev upp kl 07.00 för att städa och har mycket kvar.
Ställer nästan alltid klockan trots att jag inte behöver , men gillar att kliva upp i tid.
Och Oliver är ju ingen bra väckarklocka ;-) Mammas tröttis.
Lik sin far är han :-)

Nu vart det mycket bla bla .....!
Kanske roligare med lite bilder?

 Denna får jag gå runt runt med på jobbet.

 Oliver med sin moster på marknaden.

 Jag på Rhodos.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, vi är beräknad till 6:e dec. Har köpt en overall i strl 50 och en i 56, sedan har vi en tjockare i strl 62 också, men den tror jag är liten i storleken för den är lika lång som den i 56 :)

Vi får väl se hur stor bebisen är när den kommer helt enkelt :P

2009-09-10 @ 22:46:40
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0