Marknad.

Snart så kommer syster och hämtar upp oss för att åka till Hudik för att gå på marknaden.
Medans vi är där så ska Joel och Karla övningsköra lite tillsammans.

I Grekland och Turkiet så var alla snygga väskor jätte dyra, från 500:- och uppåt.
För en oäkta väska så tycker jag att det är dyrt.
Så hoppas jag kan hitta en nu idag .

Imorgon blir det Olivers första babysims träning :-)
Vi misade ju den första ,då vi var i Grekland .
Ska bli roligt !

Oliver kan säga mamma nu :-D
Blev så glad.
Innan sa han bara Ba-ba-ba och lite annat bäbis språk.
Detta värmde verkligen i mitt hjärta !

Nu ska jag fixa iordning Olivers skötväska för att sedan åka !

Trevlig dag alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0