Lördag!

Ja vad säger man?
Detta väder suger verkligen.
Man får inte lust till något.

Igår så bjöd vi hem syster och hennes sambo på lite mat , sedan så kikade vi igenom filmen och
bilderna ifrån Grekland.
Vi hade det jätte trevligt.

Idag ska jag kanske till birsta med syster.
Utöver det så vet jag inte alls vad som händer.

Köpte lite prylar igår på ikea och boom som jag sedan fixade med igår.
Får se om jag orkar ta någon bild på det.
Det var 2 nya prydnadskuddar, 1 vardagsrums matta, 1 par gardiner, ett dusch draperi, 2 handukar, 3 ramar, ett set med nya mat prylar till Oliver, 1 list för tavla , 1 hylla, 4 lådor m.m
Känns så roligt att handla nu när man fick en bra lön :-)
Ska även lägga undan lite pengar på spar.

Frukost och lite mys med familjen blir det nu!
Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Familjebloggarna.se

Vi söker Gästbloggare, Intresserad?



http://familjebloggarna.se/?page_id=74

2009-09-05 @ 13:17:10
URL: http://familjebloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0