Ja nog allt kan han sova.

Här sitter jag och väntar på att min kära son ska vakna.
Jag ställde klockan men den ringde aldrig kl 08.00.
Så jag har nyss vaknat och jag sov alldeles för länge känner jag.
Men vi har inget planerat idag så det spelar ingen roll.
Jag förstår inte hur lilleman kan sova så otroligt länge bara ?
20.00 och han sover fortfarande liksom.
Herregud säger jag, han har blivit lik sin far på den sidan tror jag.
Själv så vill jag gärna kliva upp i tid så jag hinner göra något om dagarna.

Ja som sagt så kommer det väl inte hända så mycket spännande saker idag.
Skönt att inte ha något planerat.
Ska ta en lång promenad iaf.
Vill försöka med 1 tim varje dag.
Och städat och tvättat är det, så idag får jag bara ta vara på mig själv :D

Nej lite frukost kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0