Fredag!

Gud så konstigt det känns att kunna spola ner sitt toalett papper föresten :P
Väldigt skönt, tyckte det var rätt äckligt att slänga i en korg på sidan om toan.
Tur att man fick det städat varje dag iaf.

Och svensk tv kändes också konstigt, men skönt :-)

Igår så storhandlade jag mat för många dagar framöver sedan så hyrde jag Wallander ( Tjuven )
och den var rätt konstig men ändå bra.

Nu snart ska jag klä på Oliver och åka till birsta och kika lite saker till hemmet hade jag tänkt.
Sedan ska jag hem och städa för hela slanten.
Helgen blir lugn hemma bara för stackars Joel blev ju sjuk när han kom hem.
Blir väl sådan skillnad för kroppen att komma hem till några plus grader bara.
Väldigt många blev sjuka på planet hem ( förkylda ) så det verkar ju vara vanligt.

Ha en fortsatt underbar Fredag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0