Då var man hemma igen!

Allt gick jätte bra under hela resan.
Oliver vart dock lite less på att han hade lite svårt att somna i sin barnstol påvägen hem vid Gävle ungefär men efter några min så somnade han och sov hela resan.
Man fårstår ju dom små som ska sitta i samma ställning i 11 tim.
Men vi tog ju givetvis pauser , så Oliver fick komma ut lite i friska luften :-)
Inne på gekås så gick det verkligen kanon, Oliver älskade det och om han inte satt och skrattade åt alla så sov han.
Så mamma Karoline kunde köpa lite presenter och julklappar till lilleman :-)
Nu var man några tusenlappar fattigare men det var det VERKLIGEN värt.
Mycket jag önskar att jag köpte som jag inte köpte , men men det kan jag köpa hemma för lite mer.
Jag fick med mig det mesta iaf som vi skulle ha.
Joel och Johan såg vi knappt till på hela helgen , dom åkte till Malmö för att hälsa på någon vän m.m.
Sedan delade jag och Emilia hotellrum första natten och andra natten så sov jag med Oliver i stugan.
Så det blev en riktig tjejresa och det var jätte trevligt och mysigt på alla vis.
Mycket god mat, bra boende och mycket shopping :-)

Nu har det börjat att dragit igång lite inne på gekås men det gick iaf att gå där inne.
När jag och Joel åkte i mitten på Okt förra året så var det ENORMA köer både ute och inne trotts att det finns så mycket utryme och kassor.
Så är glad att vi åkte nu så vi kunde köpa det vi ville.
Annars hade det varit omöjligt att gå där inne i huvudtaget.
Blir alldeles för jobbigt om det blir för mycket människor.

Nu var det nästan bara jag , Emilia och Oliver dom första 2 tim och dom sista 2 tim.

Och gud så billig dom är på barnleksaker och kläder m.m
det är så roligt att gå.

Vi kom iaf hem inatt runt 01.30 och då skulle vi packa in allt, Joel skulle skjutsa tillbaka Emilia, jag skulle stryka hans arbetskläder m.m så runt 03.00 kom vi i säng.
Stackars Joel som skulle jobba idag.
Själv är jag helt slut.
Idag måste jag STÄDA ,tvätta och packa upp alla varor.
Storhandla måste också göras :/
Just nu vill jag bara vila.
Får se hur vi gör med babysimmet idag.

Här kommer några bilder!!

Påväg ifrån hotellet mot Ullared.
Oliver påväg mot Ullared.
Mot gekås.
Framme efter många mil!!

Oliver älskar att klättra i vagnen. Efter 1 shopping dag så blev det 1 vagn för mig iaf.
Emilia och hennes vagn efter några timmars shopping.
Inne på gekås.
Oliver på restaurangen och väntar på mat.
Såhär kan det se ut när man ska försöka ta sig hem till stugan efter en lång dag. Tungt var det kan jag lova.

Oliver vart överlycklig när han fick sitta i den stora vagnen ist.
En ny dag av shopping.
Vart för mycket shopping villket lede till att vi fick hyra en släpvagn.
Oliver sitter i bilen och väntar på att vi ska bli klara.
Hemresan med sin nya mobiltelefon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0