Då var denna dag snart slut!

Babysimmet gick jätte bra för Oliver, han är så duktig :-)
3 gånger kvar nu, hoppas pappa Joel kan vara med på någon av dom gångerna också
så han får se hur duktig hans son är.

Sedan så tog vi en fika på stan med Ulrika , och det var lika trevligt som alltid.
Tycker det är så synd att hon inte bor här i stan längre.
Vi slog oss ner på cafe charm , och jag tog en varm macka med ost och skinka och en läsk.
95:- jag fattar inte att det kan kosta så otroligt mycket.
Tur att man inte fikar varje dag iaf.

Sedan så tog vi oss till ica maxi för att handla mat och hämta upp pappa Joel.
Lånade bil av han då våran är på verkstad.
Och jag lämnade även in lite papper till flash.

När vi kom hem så lagade jag middag och började fixa med lite bullbak.
Nu är alla 32 bullar klara :-) Skönt.
Min stora syster bakade bullar igår så då vart jag så sugen på att göra det själv också.
Hoppas dom blev goda nu bara !

Trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: ruby o milo

Tack så mkt:) idag skrev vi kontrakt på vår nya lya:)

Vad tycks? :) http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/503353

2009-09-21 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0