Tisdag!

Ännu en dag med tråkigt väder.

Gårdagen vart lyckad , trevligt besök och god fika.
Joel var så nöjd!

Måste åka och köpa en stor kruka till ena blomman som han fick också.
Sedan så ska jag åka förbi berners och skriva in lite grejer till arn.
Hoppas även på att få jobba lite i Dec nu.
Fick ut min första fp nu sedan i Juni och nu tar jag bara ut 5 dagar och nu fick jag ut för 13 dagar denna mån
och det var ju inte mycket att hurra över.
Tur att jag fick lite lön ifrån flash också.

Men nu har jag ju mycket dagar kvar och det känns kanon bra måste jag säga.
Plus att jag hoppas på att inte behöva ta något i Dec och Jan.
Då jag förhoppningsvis kommer att få jobba mycket.

Imorgon så ska vi ha visning på våran lägenhet igen så vi hoppas på det bästa.
Sedan på Torsdag så ska vi kolla på ett hus på Alnö.

Nej nu ska jag göra iordning mig för att sedan ta en promenad och en sväng till birsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0