Slog sig igen!

Han sov från 22-01 igår sedan ville han inte sova.
Tror han drömmer mardrömmar.
Och vi gav han ny alvedon och lite mat men det hjälpte inte .
När vi la honom mellan oss så somnade han efter en liten stund.
Sätnosen våran.
Han har svårt att sova själv nu.
Sedan vaknade han 07.20 men somnade om till 09.15.
Vi lekte lite innan vi gick upp för att äta frukost.

När han sedan leker runt här på golvet så slår han i munnen i golvet.
Vilket leder till att han börjar att blöda lite igen !
Han vart jätte ledsen .
Uscha för detta alltså.

Jag ,Oliver och Thea tog en lång promenad på 1 tim och 30 min för att lilleman skulle få sova och få lite frisk luft.
Han sover fortfarande.
Sedan ska han få lite mellanmål.

Igår så var vi på barnenshus för att kolla efter någon lekhage eller nått.
Men dom är inte värda dom pengarna tycker jag.
Så han fick ett kupoltält som sitter ihop med ett rör som sedan går in i ett indiantält.
Stort var det och han sprang mellan tälten och skrattade.
Verkade vara populärt.
Och Joel köpte en bilbana till sig själv också :P
Han är ju fortfarande liten.

Så igår kom Coffa och Angelica för att äta tacos, köra bilbana och ha trevligt.
Och det var jätte trevligt.

Idag vet jag inte alls vad som händer.
Städa måste göras och det håller vi på med nu.
Sedan får man se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: NIkko

Hur gammal är ditt barn ?

Trevlif och fin blogg du har föresten

2009-10-10 @ 23:22:07
URL: http://dansbandsfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0