Öronläkare!

Dax för återbesök på sjukhuset på öron,näsa hals mottagningen för att kolla upp Olivers öron.
Döds trött är jag, har inte alls fått sovit på snart 2 veckor.
Oliver vaknar fortfarande upp mitt inatten och skriker av någon hemsk mardröm efter olyckan.
Sedan kan han inte sova så länge efter detta.
Hoppas det snart går över för just nu känns det som att man kommit tillbaka på ruta ett när han var nyfödd och skulle äta ofta.
Allt detta går ju även ut över andra då man är för trött för att ens orka med sig själv.
Ser ut som en zombie.

Svärmor ville att vi skulle hälsa på henne på hennes avd på sjukan efter besöket, men just nu vill jag nog bara hem och vila då jag får chansen.
Men vi får se hur det blir med den saken.

Vi kollade på ett hus igår ,men kände att det var för mycket pengar för det.
Då vi skulle få renovera en del. ( 1 295 000:- ) i Matfors.

Idag ska vi kolla på ett annat hus så vi får hoppas på det bästa.

Vi har människor som är intresserade av denna lägenhet iaf.
Vilket känns skönt.
Men om vi inte hittar något som vi känner att vi kan bo i resten av tiden så bor vi kvar här.

Nej bäst att skynda sig iväg nu!

Fortsatt trevlig dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0