Konstig!

Känner mig jätte konstig men kan inte sätta fingret på vad det är heller.
Deprimerad? Början till sjukdom? Ja inte vet jag.
Hoppas jag inte blir sjuk iaf.

Idag har jag sålt lite barnkläder i Ljustadalen och det var rätt dött med folk.
Men det är ju värt att testa iaf.
Tror även jag ska testa att stå på julmarknaden i Ljustadalen den 28 Nov.
Efter det så börjar jag att jobba, fast det blir bara i Dec månad för sedan är jag som sagt ledig till
April - Maj 2010.

Igår fixade jag 1 års kort på friskis och svettis.
Hoppas att jag kan börja imorgon.
Bara jag inte känner mig som idag och igår :/
Jag fattar inte vad som är fel på mig.
Mår inte alls bra ,uscha.

På måndag kl 11 så kommer en mäklare för att värdera vårat radhus.
Roligt att se vad vi kan få för det och om vi får bra för det så kommer vi givetvis anlita mäklare.

Vi kollade även på detta mysiga hus idag
http://www.hemnet.se/beskrivning/437133.
Ett mysig stuga mitt ute i skogen.
Egen brygga och nära till vattnet.
Stor tomt och mycket skog.
Men kortaste vägen är 2,5 mil och vägarna är inte dom bästa så 4-hjuls driven bil är ett måste.
Vi hade absolut kunnat haft detta som ett sommarställe eller dyligt , fast att det är ett året runt boende.
Jag och Joel är lite mer radhus människor, eller ett hus med lite mindre tomt funkar också.
Och gärna inte så långt ifrån allt.
Men det är roligt att kika runt lite :-)

Nu ska jag vila!
Trevlig Lördag allesammans.

Kommentarer
Postat av: madde

fint huset va=) vi bor ju i matfors! det är SÅ fint i matfors!!!=)=)=)

2009-10-31 @ 23:02:43
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Ruby och Milo

åh lycka till själva:)

hoppas ni kan få en bra slant för ert boende ni bor i nu:)

kram!

2009-11-01 @ 09:04:44
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0