Kelloggs all-bran regular!

Nu är jag inne på mitt 3.e paket av kelloggs all-bran på ca 2 veckor.
Innan graviditeten och när jag var gravid så åt jag bara mackor på helgerna och på vardagarna så
åt jag fullkornsgröt,1 banan och ett glas vatten.
Nu har jag börjat med kolloggs fiber flingor ist som skall innehålla 80% fibrer och en banan till det.
Mår kanon när jag äter massor av fibrer på morgonen iaf.
Helgerna så blir det någon macka och 1 ägg med familjen.
Sedan försöker jag äta mycket frukt och dricka massor av vatten.
Nu är det bara träningen som skall komma igång, men så trist att träna ensam men vad gör man.
Gör det inte för min vikt för jag väger redan som jag vill väga, men jag gör det för hälsan.
Skrev ett schema om promenader och tider , men det har inte blivit så mycket av det dock,
när jag gått ut med vagnen och Thea nu så vänder Thea och jag fryser också ihjäl.
Måste inhandla riktiga kläder först tror jag.

Nej nog om detta dravel.

Idag är det babysim på listan för lilleman och mig, Oliver har lyckats blivit lite snorig men det ska nog inte vara någon fara tror jag.
Vi har ju bara 2 gr kvar så dom vill vi ju gå på om vi kan.
Joel skulle försöka komma och kika på oss under hans lunch också.

Annars vad händer?
Inget , ska gå till tvättstugan och kolla upp tvätt tid för nu har vi lika mycket tvätt igen :/
Våran tvättmaskin användes mycket förut men det tar ju sådan tid för kläderna att hänga och torka.
Så det är mer bekvämt att ta alla flugor i en smäll i tvättstugan ist.

Mamma jag vill bada !! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0