Jag förstår inte!

Efter ST så ringde alltombarn.se och aftonblandet för denna artikel om Oliver.
Så det var inte jag som kontaktade dom.
Och jag hade inte tänkt att göra det heller.
Utan det var dom som ville skriva om det.

Och slog ut tänderna skrev aftonbladet , vilket inte stämmer.
Han slog lös 2 tänder.

Jag har suttit och läst kommentarerna på aftonbladet och människor verkar tro
att jag är dum i huvudet.
Jag skulle ALDRIG skylla över på någon annan ifall det är mitt eget fel , ansvar.
Oliver har flygit i golvet fler gånger.
Och 1 gång var det med babyskyddet.
Inte anmälde jag dom?
Utan det var vårat fel att det inträffade.

Det känns som man bara vill ge upp allt detta och slänga vagnen.
Babyproffsen ringde iaf igår och sa att vi kunde få låna en lånevagn medans konsumentverket tar hand om detta.
Innan artikeln så ville dom inte ens veta av oss :S
Så vi åkte dit och fixade med det.

Det enda jag kräver är en koll på vagnen så jag vet om det är något fel.
Men det verkar ju vara för mycket begärt redan från början.

Man ska inte kunna välta om man har sele på sig tycker jag.
Men det är ju min åsikt.


Kommentarer
Postat av: Hellman

Läste precis igenom aftonbladet och såg artikeln och det verkar inte vara rätt om dom inte har kontaktat dig för att publicera den?

2009-10-20 @ 13:07:41
Postat av: karla

fyfan vad sjukt!!!!! =/ hoppas det ordnar sig!!

2009-10-20 @ 13:24:19
URL: http://´www.karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0