Fredag!

Funderar på om jag ska åka ut till birsta och kolla lite.
Det var rea inne på name it så skulle vilja kika där.
Får fundera på det en stund till.

Oliver sitter i sin lekhage och skrattar åt något, han är så gullig :-)

Han har fått för sig att han ska kasta sig bakåt när han sitter ner eller när man
bär på honom, vilket är skit farligt ju.
Igår kväll så satt jag och lekte med honom på golvet och sedan fick han för sig att kasta sig
bakåt ett antal gånger men jag lyckades fånga honom i luften.
Men sedan så skulle han jaga Thea och jag sitter och kollar på fast en bit bort och då när han sätter sig ner så
får han för sig att kasta sig bakåt igen vilket blir ett resultat på skrik och grin , och då han kastar sig med full fart
så lär det göra jäkligt ont så nu har han en bula i bak huvudet :/ Tur att det inte vart värre.
Det gäller att vara på sin vakt.
Men trots smällen igår så vill han fortsätta med dessa dumheter :(

Nej nu ska jag ta en dusch och umgås med min lill fis här hemma :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0