Början på en förkylning?

Det hoppas jag inte iaf.
Vaknade inatt runt 01.00 och mådde lite illa och hade ont i halsen.
Sedan så vaknade jag runt 08.00 med halsont så då klev jag upp.
Men nu känns det bättre.
Jag håller tummarna på att jag inte ska bli sjuk nu.

Idag ska vi bara ta det lungt.
Fast tänkte åka till mina föräldrar snart och hämta lite av Olivers bäbis kläder sedan
han var mini.
Jag lämnade lite kläder och grejer där när Oliver var liten och mamma skulle vara barnvakt.
Så nu ska jag ta hem det och tvätta upp allt.
Sedan packas det ner i en låda.

Vann ett par addidas skor åt Oliver igår på tradera.
Jätte söta var dom, detta blir hans första skor :-)
Annars så har han bara haft tofflor.

Och det där hemliga "grejen" som jag skrev om är som det ser ut nu ganska bestämd.
Fast vi får avakta några dagar och se .

Nu ska jag ta mig ett bad och klä mig så vi kan åka iväg i tid.

Fortsatt trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad nyfiken jag blev på den hemliga grejjen nu då .. :D lust att gå runt sidsjön med mig någon dag i veckan ?? skönt att ut och gå tänkte jag. :)

2009-10-06 @ 12:15:04
URL: http://sarasofiawiström.blogg.se/
Postat av: Tessan å Eddie

Ska ni kanske skaffa en till? nyfiken hehe

2009-10-06 @ 20:09:30
URL: http://mammatessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0