Äntligen hemma!

http://st.nu/start/sundsvall/1.1462096

Gud så nervös jag var.
Och ack så min röst darrade.
4 långa timmar utav väntan på svar.
Och jag var inte 1 av dom 7 som gick vidare.
Men jag är stolt att jag ens tog mig modet att gå dit.
Och att jag fick bli 1 av dom 30 iaf :-)

Detta skulle resultera nätter på hotell elit och massa jobb.
Och när man har barn så är det inte så lätt att bara lämna bort barnet.
Så vet ändå inte om det skulle funka.

Det var hård konkurans, 1 tjej hade gått vidare till idol och alla som satt där gick i kör m.m.
Vad kan jag om sång?
Sjunger bara för Oliver :P
Har ingen erfarenhet.

Men nu har jag testat på detta också :-)
Och jag önskar tjejerna som gick vidare lycka till !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0