Vaccinet.

Oliver skulle ta 1 års sprutan den 3/12 men nu blir det bara en läkarundersökning då ist.
1 års sprutan kunde vänta några månader sa sköterskan.
Så den 7/12 så får han vaccin emot svininfluensan.
Skönt att få det överstökat då han ligger i riskgrupperna med förkylningsastma.

Efter Joel slutat idag så ska vi ta en sväng till birsta tillsammans.
Lite förvånad är jag då han hatar att handla ;-)
Men det är så mysigt att gå tillsammans.

Igår så kom även julgardiner upp i kök och vardagsrum.
Så nu ska jag fortsätta att pyssla med lite jul grejer :-)
Börjar lite tidigare då jag har fullt upp i helgen.
Just nu har jag noll julkänsla då det bara är regn ute!
Hoppas vi kommer ha lite vitt under julen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0