Svininfluensan!

Ja nu är vi duschade och klara för att åka till Kramfors med mina föräldrar.
Hoppas jag hittar lite julsaker nu :-)

Igår så kom jag och min sambo fram till att vi alla 3 ska ta vaccinet emot svininfluensan.
Jag blir så less på att sitta och läsa allt och lyssna på allt som sägs och skrivs varje dag.
Så nu struntar jag i det och tar denna spruta iaf.
Oliver har ju som sagt förmodligen en förkylnings astma och vi vill ta det säkra före det osäkra.
Och då passar även jag och Joel på att vaccinera oss också.

Någon som vet hur man beter sig med den lilla när han ska vaccineras?
Ska man ställa sig i kö på travbanan med honom?
Eller ska man boka tid? Isf vart?



Kommentarer
Postat av: Malin

På Alnö vårdcentral kan man vaccinera barn från 6 månader..

2009-11-24 @ 09:46:06
URL: http://duskaintemedpawillys.blogg.se/
Postat av: Sysster Angelica

Kom ut och vaccinera dig på vivansborg i Timrå, brukar inte alls vara lika lång kö där och det är öppet till 20:00 på kvällarna.

2009-11-24 @ 11:51:32
Postat av: Camilla

BVC sköter vaccinering för dom små :) Bara ringa och boka tid :) Kram

2009-11-24 @ 12:06:36
URL: http://saracamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0