Sjuk?

Jag tror jag är sjuk.
Halsen gör ännu ondare än i helgen.
Igår sa min kropp ifrån så jag fick sätta mig i soffan och vila.
Min rygg gjorde SÅ ont :-( Och det gör den fortfarande.
Känns som när jag var höggravid och då klagade jag inte lika mycket som jag gör nu ? hmm.
Konstigt det där, men ont gör det iaf.
Och sedan kallsvettas jag som en åsna och har absolut ingen matlust.
Hoppas det blir lite bättre efter alvedonen iaf.
Skulle på stan med Mamma idag men jag blir hemma och vilar ist.



Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

vad fint ni bor:)sjukt billigt!!!!!!!!!!!!

2009-11-18 @ 09:34:51
Postat av: kikki

nej precis =) det är ju mkt som ingår :D:D perfekt med allt så nära också =D

2009-11-18 @ 10:14:30
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: kikki

ja precis :) sen ska jag nog börja plugga på mittuniversitetet också, så dit kan man ju lätt gå också =) hoppas du kryar på dig =)

2009-11-18 @ 14:44:39
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0