Paketet är här:-)

Satt och väntade och väntade och trodde att det skulle komma runt 12.00 , men icke.
Det kom nu runt 16.00 och jag som skulle åka till Karla idag men så vart inte fallet.
Dom ringde inte innan så jag var tvingad till att sitta hemma och vänta så jag kunde skriva under och betala moms och skatt.
Men nu är det ju iaf här så snart ska jag prova alla kläder :-)

Just nu lagar jag fläskpannkaka till middag och sedan ska jag gå ner på ica och posta filmer och köpa mjölk.

Imorgon kl 13.30 kommer även husman hagberg och kikar på vårat boende.
Då vi har hittat ett boende som säljs via dom så var det en säkerhet för personerna som skulle sälja sitt boende att ha samma mäklare , så vi får se vad dom säger.
Men om inte dom värderar lika högt så tar vi ju givetvis mäklarhuset ist.
Trotts att dom tar lite mer i arvode.

Nej nu ska jag fortsätta med min pannkaka här.

Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

Hallå.. Ja men e de sant ? uscha, Jo doktorn sa till oss att detta e någonting Tea kan få tillbax då hon nästa gång bli förkyld,men hon behövde inte få de. Åh om hon få de så skulle vi se vilka behandlingar hon kan få göra. För inte så lätt för dom små när deras luftrör e så småa o bli lätt trångt där- Inge roligt alls. Kul att du kika in på min blogg : ) Verkligen. Nu ha ja din oxå så ja kommer definitifs kika igen den : )) Kram / Tina

2009-11-04 @ 20:19:49
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0