Nu är det klart!

Nu är alla bilder tagna så nu får vi vänta på att dom lägger ut den och att det sätter igång snart :-)
Mäklarhuset har även hand om 2 andra radhus här i området som det skulle vara sämre skick på och dyrare hyra.
Det är också 3:or fast 4 kvm större.
Och enligt denna mäklare så skulle det inte alls vara svårt att sälja denna då den är i så fint skick.
Nu imorgon och på Måndag till veckan så är det visning på dom andra radhusen här i området och det var rätt många som hade anmält sig.
Så hon skulle skicka sms till alla intressenter på dom lägenheterna och skriva att det snart kommer ut en till 3a också.
Vi håller tummarna på det bästa :-)

Idag så ska jag bara vara hemma med min stackars sjukling :-(
Han är inte alls bättre idag.
Snarare sämre.
Dessa eländiga sjukdomar.

När jag vaknade imorrse så låg det 1 lapp på köksbänken igen och jag blev så glad :-)
Jag har haft 2 jobbiga nätter plus denna dag , vilket har gjort mig lite nedstämd.
Och jag visste när jag klev upp att jag skulle börja att städa innan mäklaren kom också.
Vilket gjorde mig stressad , samtidigt som Oliver inte alls var på humör.
Men när jag läste denna söta lapp så vart jag genast på kanon humör och tog allt som en klack spark :-)
Tack så mycket älskling :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0