Nöjeshallen & Kalas.

Just nu sitter jag här i soffan och känner mig sjuk.
Halsont, kallsvettningar och allmänt hängig.
Kanske jag har blivit smittad av Oliver ?
Ja det märks.
Men jag hoppas att jag inte kommer bli sjuk trotts att jag känner mig sjuk nu.

Igår så firade vi min lillasyster på hennes 16 års dag.
Sedan så åkte vi till nöjeshallen och spelade laser och åkte gocart.
Det var jag, Joel, Felicia, Elin, Angelica, Coffa, Camilla, Tilda och Robin.
Vi hade jätte roligt iaf, fast har insett att jag är lite feg för gocart haha.
Jag kollar bak hela tiden för att jag är rädd att någon ska köra in i mig =P


Idag ska vi fira Theodore på hans 1 års kalas.
Just nu känns det som att det blir ett kort besök då jag inte alls är pigg.
Men vi åker iaf dit och grattar honom och det är ju det som är viktigast,
trotts att vi kanske inte stannar hela kalas tiden.

Nu ska jag börja göra mig iordning och dricka lite honungns te för halsen.


Syster och jag i bakrunden.


Syster testar hennes styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0