Jul fint!

Nu är alla fönster klara, julgardinerna är uppe, ljusstakar och julstjärnor står så fint i fönsterna nu.
Men jag känner absolut ingen julkänsla.
Ingen jul utan snö.
Nu på Söndag så ska vi gå på julskyltningen i stan, och då lär man inte känna något heller trots att det är första advent.
Får hoppas på att det kommer lite snö innan jul iaf.

Fick ingen julkänsla förra året heller, då fanns det dock snö men jag gick hög gravid och hade så mycket annat i mina tankar.
Men från den 18 dec till 24 dec förra året så han jag få lite julkänsla iaf.
Det vart dock inget julpynt eller något det året, då vi precis hade flyttat.

Snart blir Oliver 1 år också.
Helt otroligt.
Idag ska jag posta iväg alla kalas kort iaf :-)


Uscha vad jag har ont i mitt huvud :/ Har haft det i 3 dagar nu.
Dricker rätt mycket men ändå har jag jätte ont.
Hoppas det går över snart.

Nej nu ska jag göra annat roligt.
Lägger in bilder på mitt julpynt senare :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0