Helt slut!! Phuuu...

Ja nu är jag hemma efter en hård träning och det känns i hela kroppen .
Känns så otroligt skönt att man har kommit igång med detta nu.
Och ett matschema så vi får någorlunda fasta tider och bra mat.
Visst kommer jag äta godis, glass, fika , läsk m.m men bara någon gång.
Tror jag kommer må så mycket bättre.

Lyssnade på radion påväg ner till träningen och då pratade dom om hälsosam mat m.m
Och att flera har ett sådant sötsug så att det blir till ett beroende.
Gömmer undan godis m.m.

Tur att det inte har gått så långt huua.
Visst äter jag mycket sötsaker men absolut inte så mycket så jag måste gömma undan det.
Men nu blir det ett slut på det iaf.

Och jag röker inte, dricker inte, snusar inte, dricker inte kaffe, coca cola = någon gång ibland men inte så ofta.
Så lite hälsosam är jag ju redan faktist ;P

Nu sitter jag och rullar tummarna medans Joel duschar och Oliver sover och jag väntar på mitt efterlängtade paket.
Kom, kom, kom :-)

Efter det så ska jag ta mig ett besök till Karla och Theodore, var ju alldeles för längesedan .

Nej nu ska jag göra annat !=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0