Fredag!

Fredag: Sophie skulle kanske komma hit runt 13 tiden och hälsa på och sedan
kl. 18 så skulle Peter, Karla och Theo komma och hälsa på :-)

Lördag: Fira min syster som fyller 16 år , hon fyller år på Söndag igentligen men då ska vi ju på Theodores kalas.
Försöka hinna träna ska jag göra också !

Söndag: Fira Theodores 1 års dag :-)
Försöka hinna träna också.



Igår så fick jag mitt schema ifrån jula och det blev väl kanske inte jätte mycket dagar.
Men samtidigt är det skönt att få vara hemma med Oliver nu under denna mysiga månad :-)
6 dagar ska jag jobba på jula iaf.

Och 4 dagar åt flash.

Så 10 dagar blev det samanlagt iaf.

Och då när jag fick schemat och började tänka på Dec så kom jag på att jag måste
börja planera för Olivers 1 års dag den 18 Dec också.
Plus att vi måste börja planera för julen.
Vi kom först fram till att vara här under julen för att slippa åka runt en massa ,
men sedan så har vi ändrat oss igen .
Och detta beror på att alla inte vill/kan komma för att dom vill vara där dom brukar vara.
Så detta innebär att vi måste åka på 3 ställen iår igen :/ Skit jobbigt tycker jag dock.
Föra julen så var ju Oliver bara 6 dagar så då sov han mest så då var det helt okej ändå.
Men nu har ju Oliver blivit äldre och har sina rutiner, tror att det kan bli jobbigt för honom att fraktas hit och dit.
Ja vi får väl se hur det blir men som det ser ut nu så kommer vi få åka runt iaf.

Nu ska jag leka med mitt hjärta !

Hoppas alla får en underbar Fredag.

Kommentarer
Postat av: karla

varflr gör ni inte såhär.vi ska vaa hos mina föräldrar den 24 december eftersom vi var hos hans förädlra föra året och den 25 december är vi hos peters föräldrar..blir så mycket att åka till alla under julafton annars så bättre och dela upp dagarna..ooch föräldrarn bör förstå dom också..alltså era =)

2009-11-13 @ 12:24:06
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0