Första advent och mer jobb.

Ja idag ska jag jobba igen och det känns både roligt och skönt :-)
Få timmar men bra betalt.
Efter jobbet så ska hela våran familj på julmarknaden i stan.
Ska bli jätte mysigt och nu har det ju kommit lite snö också, kanske man kan få lite julkänsla nudå=)

Igår så var vi en sväng i birsta efter jag slutat jobbet och då hittade Joel en eldriven motorcykel på lekplaneten som Oliver var förälskad i , han körde fram och tillbaka och vart skit sur när vi tog han där ifrån, så Joel köpte den åt honom :-) Igår vart det så sent men idag ska han få köra runt på den här hemma.

Nej nu ska jag fortsätta att göra frukost innan jag börjar att jobba.

Trevlig första advent alla:-)

Kommentarer
Postat av: Ruby och Milo

åh du måste ju lägga upp en bild/film när han tutar runt på den tycker jag:)

Hur går det med försäljningen``???

2009-11-29 @ 12:55:26
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0