Fars dag!

Jag och Oliver gick upp runt 10.00 och fixade iordning frukost till alla oss.
Sedan la vi fram presenterna till pappa Joel :-)
Han vart jätte glad iaf.
Och av oss fick han en ny läder plånbok, lotter, chokladask, godis hjärtan och lite dryck till :P
Snart så ska vi bege oss till min pappa för att ge han en farsdags present och fika lite också.
Och efter allt detta så har jag ett träningspass som väntar på mig.
Oliver och Joel bska följa med och kolla på :-)

Låg även och tänkte på mina " måsten " herregud hela dagarna går åt åt mina " måsten "
Jag hinner inte med något roligt pga detta.
Jag har alltid varit ett freak när det gäller "måsten".
Men jag måste ändra på detta så jag hinner umgås med vänner och familj också.
Många som vill att man ska besöka dom men då har jag ju såklart mina " måsten " som måste göras innan och sedan så vill jag ha mina rutiner på mat och nattning av Oliver.
Och då hinner man ju aldrig besöka någon heller.
Mina " måsten " är iaf, städa, tvätta, diska, promenader, middagen, lunch till Joel m.m
Och detta är ju saker som jag gör varje dag.
Jag hatar att ha stökigt, ja jag är nog lite pedant.
Middagen vill jag servera innan kl 18.00 på kvällen och det är senast hellst.
Lunchen är jag hemma och fixar innan Joel kommer hem och ska äta.
Promenader, ja det måste jag ju faktist för Thea stackarn måste få rastas.

Jag kanske ska lära mig att inte behöva stressa över detta varje dag.
Städa behöver man ju faktist inte göra varje dag.

Jag får kliva upp och åka och besöka människor på dagarna innan middagstid bara.
Ja jag ska försöka skärpa mig.
Alla behöver vänner och familj.

Längesedan jag hälsade på min farmor och hon behöver verkligen oss nu pga. hennes canser.
Så detta är prio nr. 1 nu iaf.

Nej nog dravlat.
Nu ska jag städa haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0