11 Månader ! =)



11 månader idag!
Våran stora kille är snart 1 helt år ?
Helt otroligt :-)
Han kan inte gå ännu men han kan stå utan problem och något steg då och då tar han.
Känns så konstigt för tiden har gått så snabbt.
Men det blir bara roligare och roligare.

Vi älskar dig hjärtat.



Jag förstår inte vad som spökar i min kropp:S
Började känna mig hängig i Lördas kväll och det blir lite värre för varje dag,
men det har inte brutit ut ännu.
Hoppas det blir bättre snart iaf.
Och hoppas jag känner mig någorlunda imorgon så vi kan åka till Karla och Theodore.
Vore så roligt.
Ja vi håller tummarna.

Nu ska jag fortsätta att skriva i massa mäklar papper.

Fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: karla

jaa hoppas du känner dig bättre imorgon!! så vi kan umgås riktigt ju..var allt för länge sen :(

2009-11-18 @ 21:36:34
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0