Utelåst.

Nyss fått kommit in.
Det är så typiskt , Joel åkte för att arbeta lite och jag och Oliver tog en liten promenad.
När vi kommer tillbaka hem då var Oliver JÄTTE ledsen för att han var så trött och hungrig.
Och då är det låst här hemma och jag har varken mobil, pengar eller nyckel.
Fick komma in till min granne och vänta på Joel där då Joel inte hade på sin mobiltelefon.
Oliver vart lite lugnare och vi fick vänta ca 1 tim och 30 min innan Joel var hemma igen.

Nu ligger skrutten i sängen mätt och belåten.
Äntligen, tyckte så synd om stackaren.

Godnatt allesammans.


Kommentarer
Postat av: mli

Stella ska få påfyllningssprutorna när hon e 5½mån..

2009-05-26 @ 21:09:12
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0