Stockholm.

Ikväll drar vi till Stockholm för att hömta Erika kl 06.00 imorgon på Arlanda.
Och gissa om vi längtat efter henne? :-D
Varit borta i 8 mån nu så det ska bli så roligt att få hem henne.
Tar in på hotell ikväll för att ha närmare imorgon.
Annars får vi åka 02 inatt ist och det är inte så roligt när man har Oliver.

Ska passa på att städa ihop allt här hemma och ta en LÅNG promenad med mina
små hjärtan Oliver&Thea.
Måste ju passa på när det är sol och fint.

Igår var anticimex här och sprutade ner våran grund ute för att få bort alla våra
små myror här inne.
Plus en dosa med honung här inne.
Hoppas dom försvinner nu.
Vi får inte släppa lös Thea här ute nu , vi får vänta iaf i 24 tim.
Luktade in i köket igår också så han sa att vi inte skulle vara där inne så mycket.
Så vi fick mat hos mina föräldrar igår.

Och vet ni vad jag såg i Oliver mun idag ?
Ett KORN :-)
Lillen börjar få tänder.
Herregud vad tiden går fort alltså.
Nu ligger han på sitt täcke på golvet och leker.

Nej nu måste jag ta tag i städningen för annars så händer inget =P



             Detta har jag beställt som jag ska ha runt halsen :-)

Kommentarer
Postat av: Therése

Vad bra att antisimex har varit hos er, så ni slipper de dumma myrorna som biter oliver. Men de borde ha kommit tidigare tycker jag, speciellt när det finns småbarn i huset. Hoppas att ni får en mysig liten resa till stockholm. Ta hand om er // Therése

2009-05-15 @ 13:02:35
Postat av: Theres

Vilken fin berlock, var kan man köpa sånt? :)

2009-05-16 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0