Röntgen!

Kl :12.50 så ska jag vara på röntgenavdelningen för att kolla nacke, rygg och huvud sedan olyckan sommaren 2002.
Har problem med nacken,ryggen och huvudet men mest med min högra höft som inte riktigt vill vara med mig.
Hoppas på posetiva svar idag.
Fick en tid förra året vid den här tiden men då var jag gravid och fick inte genomgå detta.
Men nu äntligen får jag göra det!

Faster Erika ska vara barnvakt åt Oliver sålänge sedan ska jag köra henne till jobbet.
Och då vill jag passa på att springa in på gina tricot men vi får se.
Måste hem och hänga upp Olivers blommor och fixa med alla prylar som han har fått också.

Nu blir det en dusch innan Erika kommer kl 12.
Trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0