Myror!

Dagen började med god frukost och lite bus med Oliver, sedan tog vi med oss Oliver & Thea och åkte på vårmarknad i Skönsberg efter detta blev det middag på charm.
Nyligen kommit hem så nu ska jag städa undan lite sedan så kommer min syster på besök för att äta kräftor och kika på robinson.
Kanske även tar en sväng på crusingen ikväll i Timrå.
Men vi får se vad klockan blir och vilken ork vi har till det.

Imorgon så ska vi till birsta och köpa en tv-bänk till sovrummet och sedan hänga upp våran stora spegel ovanför sängen så vi blir klara där inne .
Har ju tagit lite tid men när man flyttar 2 veckor innan man får barn så blir det väl så :P
Nu har man haft fullt upp med lilla skrutten våran,

Har även fått massa myror här inne och jag blir GALEN.
Hur äckligt är det inte?
Och dom biter ju våran lilla älskling. (Oliver)
Har damsugit upp massor sedan saltat ute och inne men dom vill ej förvinna märker jag nu.
Kröp nyss 2 på bärbara datorn .
Hatar verkligen småkryp.

Har någon något tips mot myror som inte skadar hunden eller Oliver?
Så skriv gärna det.

Nej nu måste jag jaga myror.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :)

Hua, tycker synd om er! Myror inne och även I DATORN !! Låter inte alls trevligt. skjut dem ? Kanske inte funkar.. haha...



Sambon drömde i natt att han hade smådjur som bodde i armen, han klöste ut dem.. inte heller så trevligt.. blää...



Trevlig helg! //Frida & aRviD

2009-05-09 @ 18:25:45
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: mli

Kontakta anticimex, dom har små gröna prylar som gör att dem dör lr nå liknande..

2009-05-09 @ 19:40:13
URL: http://http://mlish.se
Postat av: karla

vi får ses till veckan :D

2009-05-10 @ 10:10:14
Postat av: karla

jaa=) men troru det blir babysång på tisdag för dig??kram

2009-05-10 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0