Konfermationen.

Vill börja med att klaga på robinson för det var nog sista gången jag såg det , fast det säger jag varje gång :P

Helt fel person som vann enligt mig iaf.

Hon gled bara på ett bananskal hela säsongen.

Och Jarmo som verkligen kämpat och han är en riktig överlevare.

Nä nog om det!!


Syster var på besök igår kväll efter konfermation , hon blev kvar till 01.30 och sedan somnade jag runt 02.30

klev upp 09.00 då Oliver var hungrig sedan hoppade jag i badet för att hinna till kyrkan på Alnö innan systers "riktiga" konfermation började kl 11.00.

Blev i kyrkan i 2 h och Oliver sa inte ett ljud som vanligt :-)

Blir fika nästa vecka dock då mamma brytit ett revben och har ont.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0