Jaha!

Har fortfarande jätte ont och mår illa :/ Känner mig svag som tusan.
Tabletterna smakade satan också.
Tur att jag bara ska ta dom i 3 dagar.
Blev jätte trött på dom också uscha.

Har bjudit Karla & Peter på middag idag och vi hade jätte trevligt som vanligt trots att jag mår som jag gör.
Sedan vid 7 kom Johan ifrån Falun .
Så nu sitter dom och surrar en massa och jag ska ta ett VARMT bad för att kanske slippa det onda en stund iaf och sedan försöka sova.
Joel börjar kl 7 imorgon och jag, Johan och Oliver ska bara vara hemma för jag vill krya på mig till dopet känner jag.

Nej godnatt allesammans.


Bild lånad från http://unikdekor.se.

Kommentarer
Postat av: acca & filip

ja just ja ni har ju varit med en gång då de var med...hon döps 12:00...när döps oliver då??nepp nu ska jag i väg på lunchen på ikea med mammor och bebisarna! ha de bra! kram

2009-05-22 @ 10:33:47
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0