Hundvakt.

Ingen babysång för mig denna gång heller då jag ska vara hundvakt.
Hoppas det går bra , för igår när Thea träffade denna valp så vart hon bara skällig.
Går nog över när dom träffats ett tag.
Hon har blivit så överbeskyddande nu när Oliver kommit till världen.

Vaknade 07.30 och gick och åt frukost med Joel innan han skulle börja jobba.
Sedan 08.45 så väckte jag Oliver för att han skulle få mat.
Han sov mellan 20.30-08.45 och han hade sovit längre om inte jag väckt honom :P
Så underbart att få sova ut.

Så vad händer idag?
Jo ska vara hundvakt mellan 09.00-16-15 sedan ska jag laga ihop lite mat och efter det ska jag
åka och köpa ett nytt koppel till Thea.
Och imorgon så ska vi göra ett försök att para henne :-)
Vill ha 1 kull av henne, vore så roligt.
Så jag hoppas att det går vägen.
Ifall det gör det så blir dom leverans klara i Sep.
Om någon är intresserad så är det bara att hojta till :-)

Fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0